2012. augusztus 30., csütörtök

Instagram Miskolc

A nyár eleji PicPlz képmegosztó oldal bezárása után kíváncsi voltam, hogy az Instagramon milyen miskolci képeket találok. Próbáltam megkeresni a PicPlz-en már megismert felhasználókat, illetve más olyanokat, ahol gyakori a miskolci téma.

A képekhez az Instagramos felhasználóneveket, és ahol volt, a címeket raktam képaláírásként.

Selion: Gömöri pályaudvar

Selion: Gömöri pályaudvar

Psztrnk: Corner Stage Cafe

Psztrnk: Sétáló utca

Psztrnk
Neuromancer: csiga, templommal

Neuromancer: néhai vasúti rakodó maradványa a Mexikóvölgyben

Neuromancer: ipar
Borsodnet: Miskolci Egyetem, Fűtőmű

Borsodnet: Diósgyőri vár

És a végére egy saját kép, mert én is elkezdtem játszadozni az Instagrammal:

Szinva parti kutyafuttató

Akit további képek érdekelnek, itt keresgéljen: http://web.stagram.com/search/miskolc/


Kapcsolódó bejegyzések:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése