2013. január 10., csütörtök

HelloMiskolc, MIDMAR a miskolci TDM

Ne ijesszen meg senkit a zagyva cím, nekem sikerült kibogoznom a jelentésüket.
Amikor a miskolci Facebook oldalakat gyűjtöttem össze, akkor akadtam a HelloMiskolc oldalra, aminek a leírásában ez szerepelt: Szerkeszti a MIDMAR – Miskolci TDM. Erre akkor felvontam a szemöldököm, nem nagyon tudtam értelmezni a betűszavakat.

Múlt héten tisztult a kép, amikor megjelent egy hír a Minapon: Tourinform: új üzemeltető, bővülő szolgáltatások, amiben szintén szintén szerepeltek a MIDMAR és TDM rövidítések, és végre már utánanéztem a jelentésüknek, és rátaláltam egy korábbi Minapos cikkre is:
  • TDM: Turisztikai Desztináció Menedzsment (de szép magyar kifejezés) kifejezés rövidítése, ahol a desztináció szó földrajzi térséget jelent
  • MIDMAR: Miskolci Idegenforgalmi Marketing Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság, ez a Magyar Turisztikai Desztináció Menedzsment miskolci szervezete
Szóval mostantól az önkormányzat helyett egy részben önkormányzati tulajdonú nonprofit társaság fogja üzemeltetni a Turinform irodát, amely így most már teljes erőbedobással értékesítheti régió idegenforgalmi termékeit és reméljük hogy ehhez színvonalas kiadványokat is fog készíteni. Lesznek  tematikus városnéző programjaik, talán még Vasgyár néző túrára is be lehet majd fizetni náluk.

Ami pedig a webet illeti, hozzájuk tartoznak az alábbi oldalak: 
Ironikus módon a várost, a régiót bemutató Turinform iroda pont amellett az épület mellett van, amellyel a város már jó néhány éve nem tud mit kezdeni. Ennek az épületnek a „szépüléséről” készített a Borsodblog egy tanulságos time lapse videót: 

Forrás: borsodblog.hu

Talán majd ezen is lehet változtatni, addig drukkoljunk az új Turinformnak!


Kapcsolódó bejegyzések:

1 megjegyzés:

  1. Kedves Cikkíró!

    Nekem nagyon hasznos volt ez a kis összeállítás. Köszönet érte!

    Üdvözlettel: Geszty Glória

    VálaszTörlés