2015. március 14., szombat

Lime Veins Bleed Rust

Szemléztük már korábban is a miskolci/Miskolcról szóló zenéket, de most rendhagyó módon egy egész albumot szeretnék ajánlani nektek.
Maguk a számok nem Miskolcról szólnak (vagy nem közvetlenül), de az album címe annyira szépen megfogalmazza, amit Miskolc pl. számomra is jelent, hogy ennél szebben nem is lehetne:

Lime Veins Bleed Rust



Ez Miskolc, nem a „nyitott kapuk városa”.

Itt meghallgatható az egész, előre szólok, hogy kemény zene:


Biztos vagyok benne, hogy kevés embernek fog tetszeni, ez a zene sokak számára nehezen emészthető. Én viszont megfigyeltem, hogy általában minden város sajátos hangulatához passzol egy fajta zene. Bécsben pl. rengeteg Brand New Heaviest hallgattam, itthon alig. Kölnben a Madrugada talált nagyon be (itthon is hallgatom, de jóval kevesebbet), még messzebbi példát említve Boulderben pedig szinte egyfojtában a közeli Denverből származó Wovenhandet hallgattam.
Ennek a bejegyzésnek is az adta a konkrét apropóját, hogy tegnap a vasgyár mellett elbiciklizve pont Karstot hallgattam, és annyira illett egymáshoz a látvány és a zene, mintha összetartoznának. Mert össze is tartoznak.

Kapcsolódó bejegyzések: